Bedriftsavtale mellom Ezzenza AS og kunden

Skjemaet er utarbeidet for små - og mellomstore bedrifter som ønsker å inngå bedriftsavtale med Ezzenza AS om kjøp av arbeidsklær, sko og støvler fra ulike produsenter.
  • For å kunne tilby riktig prosentavslag ønsker vi å vite noe om hvor mye din bedrift normalt handler for pr år - og hva dere planlegger å handle for hos Ezzenza.
  • Skriv gjerne noe om behovet: arbeidsklær, bukser, jakker, sko osv. Hvor mange ganger i året dere går til innkjøp, og evt. anslå kjøpsvolum pr år hvis mulig.
  • For bedrifter kan følgende betalingsmuligheter benyttes 1. Faktura pr 30 dager (EHF). 2. Kort/ Visa/ Mastercard eller 3. Vipps. Hvilken betalingstype er mest aktuelt for dere? Vi ønsker alle kunder velkomne til en ny og brukervennlig kundeopplevelse i samarbeid med SVEA Finans.
  • Ved å sende inn dette skjemaet samtykker du til at vi kontakter deg enten på e-post eller telefon vedrørende bedriftsavtale. Vi vil under ingen omstendigheter benytte disse opplysningene til markedsføring eller dele informasjon/opplysninger med tredjepart.
Bedriftsavtale med Ezzenza, Bedriftsavtale – Kle opp dine ansatte i stil.

Få enkelt tilgang til moderne, spreke, innovative klær og sko.

BEDRIFTSAVTALE SKAL LØNNE SEG:)

  • Tilgang til et bredt, variert, tøft og spennende sortiment.
  • Stort utvalg av gode stretch arbeidsbukser.
  • Godt utvalg for damer i klær og sko til mange ulike bransjer.
  • Velkjente produsenter og leverandører som leverer høy kvalitet.
  • Tilgang til et veldig bra høykvalitets sortiment av arbeidssko, vernesko og støvler fra S1-S5.
  • Stort og godt utvalg av multinorm (High-Vis) klær i klasse 2 og 3.
  • Solide vernebriller og hørselvern til industri, håndverkere og byggebransjen generelt.
  • Funksjonelle og praktiske verktøyvester, service og snekkerverktøybelter for profesjonelle.
  • Nyhet AUG – vatterte og flammehemmende kjeledresser
  • God service og oppfølging fra Ezzenza.

Fyll inn skjemaet øverst på siden og avtalen er klar samme dag/ 24 timer. Dere kan raskt handle med deres % avslag. Registrer din bedrift samtidig, da går prosessen raskere. Les mer lenger ned hvis ønskelig.

Bedriftsavtale Ezzenza – kunden.

Bedriftsavtale med Ezzenza, Bedriftsavtale – Kle opp dine ansatte i stil.

Mange bedrifter har spesielle krav, ønsker eller behov hva gjelder service, produktsortiment, krav til sertifisering eller oppfølging fra en forhandler. Hos Ezzenza.no Arbeidsklær får dere definitivt tilgang til mye bra kvalitetsklær og sko til faste veiledende priser + din rabatt på toppen av dette. Er dere i tillegg ukjent med netthandel trygger vi deg/ dere gjennom denne prosessen ved behov.

ARBEIDSBUKSER OG JAKKER.

Vi er stolte av det gode utvalget og brede sortimentet vi kan tilby. Solide og slitesterke arbeidsbukser, jakker og overdeler får din bedrift nå tilgang på. Særlig på “buksesiden” tilbys et svært spennende utvalg i alle former, varianter, størrelser, lengder, materialer og passform. God funksjonalitet, design, brukervennlighet og komfort er viktig på arbeidsplassen. Stretchbukser er blitt svært populært og foretrekkes av mange håndverkere om dagen.

VERNESKO OG STØVLER.

Ezzenza tilbyr et svært bredt, godt utvalg av vernesko, støvler og arbeidssko som er sertifisert ift ulike krav på ulike arbeidsplasser. Selv kravstore arbeidere og håndverkere får hos oss tilgang til det beste av sko som finnes på markedet. For damer tilbys mange ulike vernesko designet og utviklet spesielt for damer – og noen er spesiallaget med kvinnelig lest

Hvordan velger du riktig vernesko – les hva Hultafors Group sier om dette her. (åpnes i ny fane).

Les mer om ISO standard her. (åpnes i ny fane).

SIKKERHET, TRYGGHET OG KRAV.

Det er sikkerhet, trygghet, HMS, høykvalitetsplagg og sko på arbeidsplassen som er vårt fokus. De ansatte skal og bør gå i sertifiserte klær og sko som gir dem trygghet ift. det arbeidet som til enhver tid skal utføres. Med denne avtalen tilbys dere en mulighet for å anskaffe meget godt vernefottøy og slitesterke arbeidsklær fra kjente produsenter og leverandører til faste lave veiledende priser, fratrukket deres rabatt.

LOGO OG PROFILERING.

Etter kundens ønske på et gitt sortiment. Se vår side her som beskriver dette.

HVA KAN EZZENZA TILBY DIN BEDRIFT?

Basert på et gjennomsnittlig årlig kjøpsvolum (antall ansatte) vil vi utarbeide et tilbud som gjelder pr 6-12 måneder.

God service, kundebehandling og oppfølging trives vi godt med – og det gjenspeiles i våre kunde- og produktanmeldelser i Trustpilot. Stjerner – 4.6 av 5 pr SEP 2022.

HVORFOR INNGÅ AVTALE MED EZZENZA?

Fordi vi tilbyr hele spekteret av klær og sko som passer så å si alle yrkesgrupper i Norge gjennom hele året, også i kaldt og krevende arbeidsmiljø. Samtlige ansatte kan hos Ezzenza finne noe de liker å arbeide i. Sikkerhet, trygghet og sertifisering iht. krav er hensyntatt i utviklingen av de klær og sko som tilbys i vår nettbutikk.

NY B2B BEDRIFTSLØSNING I NETTBUTIKKEN.

Ezzenza implementerte i 2020 NY B2B løsning for bedrifter. Her får du se din pris eks.mva og ditt (%) prosentavslag i nettbutikken når du handler.

1-2 mannsbedrifter blir også tilbudt avtale – dere er hjertelig velkomne til oss.

Vi ønsker store, mellomstore og små bedrifter velkommen til Ezzenza.

Registrer deg gjerne som bedriftskunde etter at du har fylt ut skjemaet over.

BENYTT ETT AV FØLGENDE BETALINGSMULIGHETER. 

1. Faktura (+EHF) pr 30 dager.

2. Kort/ Visa/ Mastercard.

3. Vipps.

4. NYHET – betal direkte fra bankkonto med Trustly.

SVEA Finans står for all fakturering og de kredittvurderer våre kunder.

Bedriftsavtale med Ezzenza, Bedriftsavtale – Kle opp dine ansatte i stil.