Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål fra våre kunder.
Klikk på et spørsmål for å lese svaret.
- Bli Kunde – registrer deg – fra forsiden.
- Når du går til kassen /handlekurv for å betale fyller du inn skjemaet navn, adr, org.nr, adresse mv. Når du klikker på fullfør ordre blir du automatisk registrert som kunde.
Ja, det er du hjertelig velkommen til. Som privatkunde betaler du direkte med Visa, Mastercard, Izettle eller Vipps. Varene oversendes med Posten med sporingsnummer vi sender deg pr epost.
Ja, som bedriftskunde opprettes det automatisk en kundeprofil ved førstegangsjøp. Du/ din bedrift må registreres med organisasjonsnummer.
Som privatkunde gjelder samme prosess som nevnt over. Hvis du ønsker å registrere deg før du handler- klikker du på #Bli Kunde øverst på siden”.
Heldigvis stort sett alle:) Både bedrifter med organisasjonsnummer og privatpersoner kan handle hos oss. Kun bedrifter får tilbud om å betale med faktura med 10 dagers forfallsfrist.
Ja, det kan du og din bedrift bestille. Besøk vår underside som heter “logo/profilering” under “OM” for å lese mer om denne prosessen. Når du går til kassen, huker du av “for ønsket logo” -Ezzenza tar kontakt i disse tilfellene. Vi fakturerer for selve bestillingen (forhåndsbetalt faktura) og etterfakturerer for logo arbeidet etter levering.
Ezzenza anskaffet ny logopresse sommeren 2018. Det betyr at i de fleste tilfeller påfører vi logo selv. Da utføres dette arbeidet på kun noen dager etter at varer er levert fra vår leverandør.Kontakt oss ved spørsmål og pris.
Dette kan variere noe, normalt sett vil vår samarbeidspartner, Easy Living (alternativt en annen leverandør), bruke 2 uker på dette arbeidet fra korrekturen er godkjent av kunden. Totalt sett vil hele prosessen ta ca. 2-4 uker fra bestilling Når Ezzenza utfører logoarbeidet selv tar dette kun noen få dager etter at varene er mottatt fra våre leverandører.
Kun privatpersoner kan i utgangspunktet bytte varer med henvisning til kjøpsloven – kunden betaler selv frakt ved retur) For bedrifter bytter vi normalt ikke, men strekker oss langt i de tilfeller hvor dette er ønskelig. Dette gjelder ikke for tilbudsvarer /kupongbruk.
Nei. Privatkunder betaler online i nettbutikken når produkter bestilles. Betalingsmåte: Izettle, Visa, Mastercard eller med Vipps.
Når varer er betalt online ved privatkjøp – forhåndsbetalt faktura for bedrifter bestilles varer fra Top Swede / Sandryds/ annen leverandør. Ved mottak av varer til vårt showrom i Rygge, oversendes varene til kunden via fraktspeditør – sporingsnummer sendes kunden på epost av Ezzenza.
Du kan sende oss en e-post på faktura@ezzenza.no dersom du har spørsmål i tilknytning til dette.
Normalt kan du forvente å få varene 10-14 virkedager etter at bestillingen er godkjent og ekspedert hos Ezzenza. Har vi varene selv på lager sendes de ut umiddelbart
Ja. Top Swede har vel 20 års fartstid i Sverige og er en stor aktør der. Verneskoprodusenter som Sixton Peak, COFRA, PUMA SAFETY, PERF, Reebok og TERRA m.fl. er alle velrenomerte skoprodusenter. Sandryds står bak South West – som tilbyr mye fine kvalitetsprodukter innen fritidsklærsegmentet
Varene leveres med vår fraktspeditør direkte til den adressen du har oppgitt som leveringsadresse (firmakunde). For privatkunder benyttes posten som leverer til ditt nærmeste postkontor – med sporingsnummer som vi oversender deg. pr epost
Når du oppretter en kundeprofil registrerer du deg med din epostadresse. Det er derfor ikke mulig å endre dette. Du må hvis ønskelig opprette en ny kundeprofil. Gamle data kan dessverre ikke overflyttes.
Ja, du kan gå inn her:
https://www.facebook.com/ezzenza/
HUSK å dele vår side med ditt Facebook nettverk. Besøk denne siden ofte da vi legger ut mye tilbud her du ikke finner andre steder – inkludert konkurranser.